i'm ill.

SJUK! nu måste jag sitta och dricka ett surt te,snyta näsan och ha långtråkigt!
har nästan ingen röst heller, det kan nog inte bli värre!( vilket jag heller inte vill)
Idag har jag suttit och ska försätta att sitta framför datorn och kolla på bilder, videor, mode och bloggar. lite skönt ändå :)

fråga: vad har ni för stil? ( och alla ska svara, då blir jag glad :D )


Huugs på er och ha en trevlig onsdag.
och glöm inte att gå in på www.hm.se och kolla in Matthew Williamson collection för hm! riktigt snygga,fräscha och färgglada kläder!









Kommentarer
Postat av: Nadja

Lolita x)

2009-04-23 @ 15:54:04
Postat av: Cuteluti svar

till Nadja:Åh, har du det nu? :) skicka bild :D

2009-04-25 @ 20:39:33
URL: http://cuteluti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0