Today.

Lördag och åter igen en härlig dag med lina. Kalle skulle också varit med och sen helt plötsligt Erik, Men Erik den fegisen bangade ur ;o
Mår ganska illa just nu, oboy två mackor godis, och en timme senare pizza kanske inte är en sån bra kombintaion. don't try it at home!
Jag ska göra lite pyssel i veckan har jag bestämmt. När jag har dom rätta grejerna förstås :) ska köpa mitt egna lilla sykit och ha i en vanlig tråkig plast låda, INTE så kul' så jag ska allt piffa upp den :) det fina resultatet får ni nog se i slutet av nästa vecka! :D

Huugs på er och ha en mysig lördagskväll :)



Åh, vad jag älskar när träden blommar.





                          Vanilla <3
 ser lite ut som små porslinsdockor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0