Yasuragi.

Nu när påsklovet börjat har jag ju lovat lite vår och påsk inspererade kläder. men eftersom att jag var på                  yasuragi hasseludden, ett japanskt spahotell i stockholm igår ska jag berätta lite om det. vi badade och solade, en riktigt skön dag var det igår! vi gjorde också Do in en japansk självmassage, det var så lättande för kroppen att vi köpte med oss en Do in bok hem. Jag råder er alla att besöka detta spa, det är så avslappnande för kroppen och man lär sig mycket om japan. man fick med sig ett par tofflor hem, en baddräkt och en yukata. senare på shopen köpte jag en hello kitty väska från japan och lite godis också det från japan, burkarna var så kawaii! :D med hem kom också te och kroppslotion, deras eegna produkter är jättebra varor!

Huugs på er och ha en bra tisdag.




kroppslotion 250ml
finns även i 500ml och 1000ml.




detta är en yukata.


japanskt godis :)


Framsida på väskan.


baksida.


Spirulina te, ett algte ^^ jätte gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0