매력있어!

NOTE :1. jag är avis på nadja. vill med läsa koreanska! lära mig tecknen, mycket coola!!
              2. spelade fotbollsmatch idag en tjej
la sig på mig x--x hon var jobbig XD.

Iallafall här kommer lite bilder på typ lite olika stilar * försöker, men vissa kan man inte skilja *  hahah XD


 - det ser ut som att hon inte har någon kropp :D



 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 den vart liten XD


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




                               dom här tjejerna är så 달콤한
                                           KAWAIIIIIIII!!! :33333



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 det var allt för idag :3

ps: jag har gjort egen spellista på youtube ! :3 - NÖRDAR!! -

Hugs :3

//KYON.




Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

hoh, hur kan tjejen ha. lagt sig på dig ? o-o



OH VAD FÖR IDE? :D

2009-08-23 @ 18:41:43
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: suki

jaa 8D



oh hime! :'3

2009-08-23 @ 19:43:38
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/
Postat av: ellen ~

såsöta klänningar ^^

2009-08-24 @ 22:23:58
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0