town in the x

´Mega hej :)


var på stan med pappa idag, vi fixa min mobil ! ( så nu kommer väll bilder ) :3.
Sen såg jag minifoki på stan !! hon såg precis ut som foki.. men hon var i min ålder hon hade t.o.m lika långt hår! hon var jätte gullig ;33.

Och jag har fått ett paket med roliga grejer i :D och sen köpte jag ett linne på stan det såg ut som att tsubasa masuwaka -tror det stavas så -  var på min tröja ! ^´^


linnet där tsubasa är med på * I THINK * ser lite konstigt ut på bilden XD

I Paketet fanns -

* En vit moshi tröja och en rosa moshi tröja.
* Ett svart linne och ett typ minilejopard ? - man fick med dom på köpet med moshitröjorna -
* Rosa strumpbyxor och ett par knästrumpor.
* och sen ett par rosa ugs            ~typ ~ .


 Det vart mörk bild!

CITAT

Pappa : Kolla där är ju dina kompisar ! ( det satt ett par asiater vid ett lunchställe )
Jag :  VA ? VEM VART? * nära på att gå in i väggen *
Pappa : Hihi....
Jag : jaha, kuul! men han var ju riktigt söt.. alltså
Pappa:  Japanen ? 
Jag : Nej thailändaren 
Pappa : Nej !! DET VAR BARA JAPANER DÄR! 
Jag : nej.. han jag såg var thailändare! x-x


Sen bråkade vi om vad dom var XD - skäms - 
IALLFALL :D

Sova gott ! <3 hugs.

//KYON.
                                   
                     


Kommentarer
Postat av: suki

jag och lovisa brukar bli typ hyper när vi ser söta asiater haha x3

en gång funderade vi på att åka samma buss, hahaha x3

2009-08-15 @ 11:48:14
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/
Postat av: suki

haha x3



du får se imorgon 8D

2009-08-15 @ 20:19:43
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. haha jaa jag med 8)



Tänk vilken dröm att ha dom som lärare!! fast jag hade nog blivit underkänd i allting då xD jag hade inte kunnat koncentrera mej alls x)

2009-08-15 @ 21:12:07
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: suki

8)

2009-08-15 @ 21:41:01
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0