J-rock ^^

Okej, här kommer en liten lektion i J-rock! 8D
Ja tänkte berätta lite om några j-rock band !. DEL  1. ( tar typ två band i taget eller nått sånt ! )


ANCAFE

                                                                                     

        Bandet Ancafe - Anitque Cafe*  består av Miku( sång) , Kanon ( Basist ) , Teruki ( trummor) , Takuya ( gitarr ) och 
        Yu-ki ( keyboard ). Ancafe är ett Oshare kei-band Och bildades år 2003 ^^ Min favorit den föredetta Gitarristen Bou, Miku och Kanon träffades genom en internetsida och släppte *-*  sin första demo  OOPUN-GU.
Om ni vill veta mer om ancafe och hur dom träffades och så är det ju bara att googla ! :)
Ett av mina låttips med ancafe är : LOCK ON za go NE.               - SKIT BRA LÅT! ^^
Jag har ju mer låtar jag gillar ._. typ alla ! Men kolla på youtube där hittar man såklart massor :)





Okej, nu skulle jag skrivit om Alice Nine men min dator dampar så.. Men jag ska nog hinna skriva om dom (minst ) Innan paris ! <3 ^^

Iallafall HUGS <3 *__________________________*

 8D


                                                                                                                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: chiaki

Oj tack så mycket för det! Jag behöver definitivt lite j-rock undervisning!

Jag brukar liksom bara lyssna om jag hittar nåt jag gillar xD jag har en massa favoritband typ som jag inte har nån aning om vad medlemmarna heter eller sånt hahaha xD

2009-07-05 @ 20:56:56
URL: http://xxchiyumuxx.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

AN CAFE! :D:D jag såg dom i mars i tyrol! :D:D

HIHI. JAG TROR JAG SKA VA DECORA NU IAF. Guro går inte ._. FÖR DOM KOMMER POLISEN! D:

hihi naw tavk ! <3

2009-07-06 @ 16:47:33
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: suki

an cafe in my heart <3 mh.. jag är galen i dom ;p

2009-07-10 @ 11:35:47
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0