~ chocoo ♥

                                                         Helluw :3
                                   Hehe. jag är glad nu C: för jag har hittat min favorit manga
                                     som anime 8DD. så fram tills julafton kommer jag kolla på alla episoder 
                                   om jag hinner. Btw. jag och emma var ¨på stan igår. 
                           vi köpte pocky. och servetter. man fick stå i en lång kö för att köpa servetter !? -__- . 
                                   

                                ♥     T V Å D A R K V A R T I L L J U L A F T O N .    ♥

                      
                           åh. nu har jag bestämmt att jag ska köpa en sån här 2010. ♥

                                                    HUGS :3
                                           //    KYON ♥   ~~ 





Kommentarer
Postat av: chiaki

vilken är din favoritmanga? :D



sv. jaa jag vet inte säkert heller faktiskt.. ja bara läste det nånstans typ... D8



jag älskar dom tegoshi-teckningar jag har sett ^^XD

2009-12-22 @ 20:39:24
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: sofia

SV; AHAHHA men åh :3 då jag kidnappa han och ge till dig så du får lukta 8D <3



2009-12-23 @ 15:50:42
URL: http://himeko.webblogg.se/
Postat av: chiaki

sv. okeej ^^ ja har kanske två såna delar.. ;)

höh du anar inte hur jag satt och stortjöt när jag läste death note (sista delen).. Ja grät nästan lika mycket som jag gjorde i filmen.. XDD

Och ja visste tillomed vad som skulle hända >< xDD

2009-12-26 @ 16:38:18
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0