Summer is the place id really like to be.

SOMMARLOV! :D

Haha, tack alla ni som försökte gissa mina kläder jag skulle ha, Men tyvär så hade ingen rätt ^^ Utan jag hade en tröja med hål i (oj, jag fick mycket blickar o_o * uppärksamhet XD aha nej, ^^ )  Och ett par vad jag kallar trashade jeans ^^ :) och ett armband !
Här är min skolavslutnings outfit! :)


  Ser inte ut som någon skolavslutningsklädesel jag vet, men jag trivs i det! ^^


Och här ser ni lite av hannas otroligt fina klänning! :D och bli inte arg hanna om ja la ut den, kan ju ta bort om du vill :)


Imorgon ska jag på några kompisars skolavslutning och förshoppningsvis blir det mer bilder då.
Innan skolavslutningen  så var vi på badhuset som var riktigt kul och ett bra sätt för mig att säga förväll till clara( som ska sluta :( ) Jo, kommer sakna dig! och dig med Nelly! <3 (som också ska sluta! ;c  )


Citat ( tror jag XD )  på badhuset;

Amal: Dränk mig !
Jag : dränka  dig?
Amal : ja, bara lite fast när jag trycker på din arm får du sluta! :D


 Haha, hon är rolig! =w=
Wiiu, mjaoo (^w^)

Huugs och ha ett skitbra sommar lov ( till ni som har fått) och till ni som måste vänta hoppas jag att ni får en riktigt bra skolavslutning. <3 ^^


Kommentarer
Postat av: sofia

:)

2009-06-12 @ 12:52:13
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/
Postat av: sofia

aa det är samma ;p men kolla annars på url-addressen. det finns ju en till sofia >.<

2009-06-12 @ 16:50:56
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0