Frågestund avslutad ♥

 

Har du någon förebild?, isf vem ?
  - hmh. jag skulle nog tro att det var antingen aya, kyon, maybe någon annan från angi eller kanske någon egg modell :3


♥ Vad har du helst för skor på dig ?
 
- stora sneakers eller små plattaskor ^^


♥ Spelar du något instrument ?
 - oh. jag spelar elgitarr :D


♥ Vilket är ditt äldsta minne ?
 - åh. det var en svår fråga. Jag tror det var när jag var liten och tjock och min syrra var pinnsmal så skrek jag " flytta på dig tjockis. hihi ^^ " . men utan att säga r .


♥ Favoritlåt för tillfället ?
 - Love&Joy.


♥ Har du gratis makeup ? isåfall heter du madeinjapan?
 
- ja det har jag nog haft ^^ ja kanske jag gör , hahahaha.


♥ Hur gammal är du ?
Jag är 12 år.t  13 i januari .


♥ Heter du Anna ?
 - haha, nää. jag heter matilda.


♥ Lyssnar du på japansk musik ?!?! 8DDD
 - självklart! :333



♥ isåfall vilket band/artist ?
 - Det är jättemycket. allt från parapara och små skolflickor som sjunger och dansar till visual-kei hållet ^^.


♥ När började du blogga ? :3
 - jag har haft en blogg innan den här så ungefär 1,5 år då ^^


♥ Har du någon gång provat manba style ? :D
 
- ja! jag avgudar verkligen manba tjejerna i tokyo, och klart att jag har provat :DD


♥ Äger du några saker från japan ?
 - jag har ju inte varit i japan men jag har ju saker jag skickat från japanska hemsidor m.m. så det kan man väll säga C:


♥ Vilka (Japanska) stilar har du haft ?
 - Bara decora. ( innan det jag har nu alltså )


♥ Har du några smeknamn? :3
 ja, konstiga och lite roliga ^^


♥ säg nått vi inte vet om dig ?



♥ Vilket är din favorit årstid och varför ? :3
 åh. antingen vintern eller sommaren ^^ Vintern för att det är kallt,mysigt och jag älskar ju snöööö! cc:
Sommaren för att det är varmt och man behöver inte ha så mycket kläder  så att man svettas  :33.



♥ Guro-lolita eller gothio-lolita ? ~
 
åh. kan inte välja :3


♥ vilket är ditt favorit band från japan, and soo ?
 wow. jag kan inte direkt peka ut ett favoritband. det finns ju så många bra ^^



♥ Tycker du om, neoclassical musik, eller är det bara typ som Visual-kei osånt? :'D
 
Jag tycker nästan om all musik ^^


♥ Vad vill du bli när du blir stor ? :3
 
en massa :o . brandman :3 ska rädda små katter ur brändeer med hiroto vid min sida C:


♥ Vem är hetast av alla j-rockare ? :D
 
HIROTO 8DDD


♥ Favoritmat? 8D
 
  wok. nuuudlar 8D


♥ Har du något favvodjur?

 
åh. snölejopard ^^


♥ Vilken var den första japanska stilen du la extra mycket märke till ? :o
 
jag tror det var yamanba ^^


♥ Vilken kändis skulle du vilja vara ?
  N
ågon egg model eller leva som manba . hahaha 8DD { mycket tjat om manba, hära ^^ ¨" }


♥ Vilken var den första japanska artisten/bandet du gillade ?
   
- Utada Hikaru.


♥ är du oskuld ?!!?!!?? >8D
  
- MIIIP! hahah, jaaa 8DD


♥ Vem bor i din garderob? >8D
  
... nalle puh :o


♥ Ge mig choklad !?!?
  
men mixpix min jue hörru 8DD


-------------------------------------------------------------------------



Tack för alla frågor! :3


Huuugs :3


//KYON.








Kommentarer
Postat av: chiaki

haha så söta svar ^^

2009-11-28 @ 21:21:28
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: sofia

SV; åh :3 okej. ja min dag? hm.. vaknade för drygt en timme sen, men hittills har den varit bra 8D haha!



ohh ;__; haha, jag ville egentligen inte åka hit, men när jag såg att det fanns jätte söta accesorarer till håret så ångrade jag mig, ehe 8D

2009-11-29 @ 11:18:17
URL: http://himeko.webblogg.se/
Postat av: Kawaaiicupcake/Tädds c:

mina frågor var bäst >8DDD

2009-11-29 @ 16:01:27
URL: http://kawaaiicupcake.blogg.se/
Postat av: shamiii

söt headerXXXD

2009-11-29 @ 17:40:08
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/
Postat av: FELICIA DIN BÄSTIS ,, SÄGER VI :3 <3

HEEEEEEEEEEEEEY , ;'3

ahahaha söta svar, & header ^^,



VI MÅSTE VARA SNART!

Postat av: shamii

svar:your welcome, läget med dig XD

2009-12-01 @ 11:15:03
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/
Postat av: Kyon :3

svar til felicia min bästis, X3 :



HELLLLLLLLLLLLLLUW :33333333

yyeeah ^^ haha nääej jue D:



JA, DET MÅSTE VI ! :CCC

2009-12-02 @ 17:59:18
URL: http://cuteluti.blogg.se/
Postat av: jilin^^

jasså vaddåda, något på tok? <333

själv är de bara bra ^^ <3

2009-12-02 @ 20:27:16
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0