9:56 ~

Hej !

imorgon blir det nog disko ❤
haha nä. men sanna har lånat mina halloween skivor som hon ska ha i spöktunneln
och jag går mest därför att jag vill prova spöktunneln haha !

jag är fortfarande väldigt hostig och så men jag gick till skolan idag med, yey ! ~ 


Jag kollade även på en asiatisk ( rättare sagt koreansk ) skräckfilm häromdan 
Som jag typ blev lite rädd för eller inte direkt rädd.
men alla dessa asiatiska skräckfilmer som innehåller flickor med porslinsvit
hud och långt svart hår som hänger framför ögonen börjar skrämma mig rejält.
Men själva filmen var riktigt bra !

HANDLINGEN :

APT Är en koreansk skräckfilm som är baserad på en serie av
Kang Full.
den handlar om en kvinna som heter Se-jin och har just flyttat in i ett höghus.
en dag märker hon att det lyser i fönstren i byggnaden mittemot och alla börjar flimra
mystiskt exakt 9:56 pm. hon börjar då gräva djupare i det här när hon börjar misstänka
att det hör ihop med en rad konstiga dödsfall som har hållt på i trakten.
desto djupare se-jin gräver desto mer inblandad blir hon.



APT 
9:56 
Apartment


SEYA ! C:<

~~~~


Kommentarer
Postat av: chiaki

åh usch jag klarar inte skräckfilmer xDD

jag brukar inte kunna sova flera nätter efteråt, och det är nog nåt psykiskt som alltid kommer att sitta kvar efter de skräckfilmer jag sett :( xD

2010-04-24 @ 20:31:51
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: sofia

SV; åhhh minns black eyed peas, lyssnade på dem jätte mycket när jag var mindre och började lyssna på asiatisk musik. :DD hm, ska snart gå och vila. Im döende :(

2010-04-25 @ 07:42:48
URL: http://sqfia.blogg.se/
Postat av: R

sv; ja sjukt gott! :D

2010-04-25 @ 15:11:48
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. haha jag är också rädd när jag duschar O___O

typ "inte blunda när jag tvättar håret!" för tänk om det står nån liten blek flicka där med stora ögon när jag tittar upp igen.

2010-04-25 @ 20:51:28
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0