~ i saw you i the tree

Helluw :3
Okej. jag har varit på emmas land det är därför jag inte har kunnat blogga ^^
sander var också där. ehe. vi krossa honom med kuddar 8DD
Snart kommer sanna och emma.
dom ska kolla på twilight här bara för att vi sen ska gå på new moon ;_;
hoppas den är bra då :3
jag ritade klart en bild förut :D
men jag har inte tagit en bild än. men jag fixar det ikväll när jag kmr hem från bion.
SEYA ! :3

                             
                                Det här är min favorit låt i new moon. den ska jag sjunga med till :DDD . 

                                                                


                                                                        ~  kyon  ~ :3







Kommentarer
Postat av: Anette

Är ingen twilight-fan(öh.. hatar twiligt). Men kan säga att newmoon är bättre än twilight. ^^

Åh, tack. ^^<3

2010-01-04 @ 18:31:37
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: NAN :3

sv;Jo de är bara bra :3

Tack dsm :D

Gjort idag?

2010-01-04 @ 20:25:32
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0