Bohemian beach hair ~



Åh det var så varmt och skönt igår. men idag blev det trist igen.
jag gick med shorts igår och det var helt skönt, jag hade önskat att vi hade poolen uppe men det hade vi inte.

tog inga bilder på mina kläder. jag klär mig igentligen ganska tråkigt. men det kan vara för jag aldrig har pengar
att handla saker för, samlar till en grej! :3

jag hittade det här klippet på en jättefin sommar frisyr [ tyckte jag iallfall ]





Btw. min klänning som jag beställde av beställdes för den var slut och nu har jag beställt en annan
jag tänkte ha på skolavslutningen men jag vet inte om passar. vi får se ! ^^




                                                    [ MATILDA ~~ ] 

  

Kommentarer
Postat av: Monkii

jättefin sommar frisyr, håller med! ^_^ fin blogg~

2010-05-16 @ 16:47:29
URL: http://thatmonkii.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: haha , gör du ?? COOLT ^^ min bror med :D

ha en fortsatt mysig kväll. kram

2010-05-16 @ 19:56:05
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0