Kana ^-^

Note : Jag har tränat på min kana idag ^_^ gick faktiskt mega bra :D
2. *  -  skolan börjar snart x-x    * 


             CITAT! ^0^ 
Jag : Ni är inte alls liten ! 
  amal : alltså, vad är det med dig idag ? du kan juinte ren svenska x-x
      Jag : ^-^ vet du ? jag har inte växut något under sommaren ! 
             amal : amme alltså ÅH!
                ;__________;



hon påstår att jag har växit för fort och jag ska sluta växa nu ^w^ .
jag lägger väll in lite bilder ~ snark inlägg... ~   * den första bilden var hello kitty cool på *








Hugs ! <3 ^-^

//KYON.

Kommentarer
Postat av: suki

oh hime :3

2009-08-10 @ 18:42:46
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0