I'm a prutt rainbow, (^w^ mrrr..

I'm hoome !
Bilder med vad jag köpte kommer imorgon och bilder från olika platser ^-^ Jag kan säga efttersom jag är en riktig gosedjursfantast blev det ' såklart ' inhandlat på resan ;) Och I have a new favvostore.
Nu har jag kollat omkring på allasbloggar, och shit vad ni godingar har bloggat nyss kollade jag på Fokis blogg där jag hittade sötaste inlägget med en poowa dator! <3 ^^ c h e ck I t- OUT!



 Rilakkuma <3 ^^ klart att jag ska ha en sån här när jag flyttar till tokyo ( vilket kommer hända :) )
Och mer J-rock undervisning kommer.. tänkte kankse ha lite J-pop m.m


HUGS <3 ^^

Kommentarer
Postat av: Lolipop

Sööwt! :)

2009-07-19 @ 12:09:40
Postat av: chiaki

hehe jag känner mej också lite mer "på gång", har ny blogg så! ;D (den är skitful men i alla fall)



Fast det står ännu rätt stilla i min gamla blogg.. den som jag har med Ayumu,, jag kommer bara inte på nåt att skriva om xD men det kanske blir bättre efter att jag har varit i sverige (far på onsdag)..



Jag gör ingenting..xD dd?

2009-07-19 @ 20:42:32
URL: http://xxchiyumuxx.blogg.se/
Postat av: suki

kawaii data! ^^

jag ska oxå flytta till japan mwhihi :3

2009-07-19 @ 20:45:59
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0