I'm a running horse.♥

Moshi Moshi * det ringer ^^ *
sent inlägg idag :)
Jag har bestämmt att bli mer aktiv! Minst ett inlägg varje dag, Och så ska jag förnya min stil. Och skaffa linser, KANKSE^^
Okej, bilder på nya grejerna blir imorgon, minesskortet fullt och får inte ladda över själv på andra datorn ( det är min syrras kamera)
Men lite andra bilder kommer här! ♥
har gjort ett lovely collage, som inte går att ladda upp, får damp ._____. tja, Lägger in någon gammal blind.. får väll lägga in massor imorgon :D
Juste. mamma tvingar mig att springa spåret då . så ses imorgon :))









Kommentarer
Postat av: :)

kawaiidesign.se

2009-07-20 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0