Det här känns inte riktigt bra.

Tråkigt inlägg igår jag vet :( haha, jo idag sitter haltar jag (typ XD) för när jag,Lina och Sanna cyklade så fastnade min fot i hjulet och fastnade där jag skrek och svimmade nästan har en stor böld där och massa sår. Dom fick klippa av ekrarna så jag har massa märken efter ekrar på under delen av foten som dom sa kommer sitta länge för en typ satt på en muskel som mosats (TYP ^^) Och nu har jag fått veta att min tidning var slut men jag kommer få det nya nummret istället.. men det kommer ju ta längre tid ^-^ x((
Nog om det ^^ jag har blivit en invalido så då tänkte jag ha lite frågegrej så fråga vad ni vill och belönas med länk ( förlåt hanna, men du hade bästa iden :) ) och Fråga precis vad som helst! :) <3


Huugs <3.  Ha en inte så VRIKAD dag XD


Kommentarer
Postat av: hanna

hah det är lugnt :)



vad heter du?

vart kommer du ifrån?

hur gammal är du?

varför vill du blogga?



kan komma på fler frågor om du vill :)

2009-06-20 @ 14:58:01
URL: http://iingetknussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0