FRÅGESTUND.

Okej nu ska jag köra lite frågor jag har fått här ^^ :

Sofia skrev :  

hur mår du? ( jag tar det som en fråga ändå XD ) Jag mår bra just nu ^^ på topp 8D
1. hur gammal är du? Jag är 12år.
2. när började du blogga? jag har haft blogg innan den här så då kan man säga ett år ^^ men med den här är det bara    4månader :)

3. vad har du för stil nu?  Just nu så planerar jag på att blanda två stilar, en från japan och en från korea ^^


Stolt Läsare skrev : Hej jag älskar din blogg Ö.ö xD
Jo, jag undrar om du har några kompisar som bor i andra länder? ^^ Jo det har jag faktiskt :D jag har en kompis som bor i usa och en som bor i hongkong *--* avis på hongkong flickan :(



Anonym skrev : Fråga: varför har du värdens bästa blogg? :) Oj, det tar jag som en komplimang ^^ det är väll för jag skriver om sånt som jag tror folk med samma instressen som mig skulle vilja läsa ;) + lite till.
och vilken är din favoritblogg? :)  Oj, svår fråga.. jag har många.. men bland annat är det väll Anettes och Fokis, Jag har mer också, Jag gillar tillexempel flera japanska och norska bloggar 8D



Fritjof skrev : Fråga : Kan du japanska? lite, Jag ska faktiskt börja japanska kurs imorgon :)
Fråga: Vill du åka till japan? Det är klart ^^ jag skulle gärna flytta dit med :)
Fråga : Hur kom du på ditt blogg namn? Jag skulle ju ha en blogg som var lite söt så jag tog cute, sen skulle jag ha något söt som rimade på det *halft XD * och det vart luti (^w^)

:))



Ph skrev: En fråga; är decora en japansk stil eller vadå? ^^ Ja, det är det ^^ sök på google så får du se eller kolla på min blogg, har skrivit några inlägg om dom.



Hanna skrev : vad heter du? Jag heter Matilda men kallas för Kyon.
vart kommer du ifrån? jag kommer från sverige :)
hur gammal är du? Jag är 12 år ^^
varför vill du blogga?.Jag vill blogga för att kunna visa folk vad jag tycker om och att ge tips till folk som just börjat gilla mitt område m.m :)

TACK ALLA SÖTA SOM FRÅGADE ^^  ni kan fakiskt fortsätta att fråga frågor :9 <3

Huugs ;3


Kommentarer
Postat av: sofia

oh no. D: kunde inte fråga, har varit borta x__x

2009-06-21 @ 20:24:36
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0