frågor.

fråga på nu :)
Tack till er som redan har frågat ^w^ mjaoo.
och glöm inte fråga mer, det är ju typ jättekul när folk frågar saker, och sen får ju ni läsa och veta mer saker om mig. :)
För länge sedan när jag var typ wannabe decora :D det var skit kul :p kanske ska börja igen ^^ då så fick jag värsta sviniga kommentarerna´:B som clown och emo. lixom hallå O___O man är inte änns i närheten av emo x-x och clowner är gulliga men dom har inte prylar över hela sig själva x33 Haha, jag typ hoppar melan stilar.. Ni kan ge förslag och typ tips! 8D  vilken stil tror ni skulle passa mig ? x'-'x och man får inte säga ingen .____.
Och tack kiwichan XD good answer ^^

huugs <3


 MACDONALDS ^w^<3

Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. nej haha xD

(kort svar .__.)

2009-06-20 @ 19:02:20
URL: http://xxchiyumuxx.blogg.se/
Postat av: Sofia

aha :3 nej men min blogg

e så tråkigt färgad och .. ah, liksom

så tråkig ;__; haha.



vad gör du ? c:

2009-06-20 @ 20:32:36
URL: http://sofiaholma.blogg.se/
Postat av: Ph

Tack!! Tycker din blogg är mycket coolare! En fråga; är decora en japansk stil eller vadå? ^^ Åh vilka idioter som kommer med såna kommentarer. Det är ju bara kul att man är sig själv och kör på sin egen stil!

2009-06-21 @ 14:07:38
URL: http://ppham.blogg.se/
Postat av: fritjof.

Fråga : Kan du japanska?

Fråga: Vill du åka till japan?

Fråga : Hur kom du på ditt blogg namn?



:))

2009-06-21 @ 17:54:24
Postat av: Anonym

Fråga: varför har du värdens bästa blogg? :)

och vilken är din favoritblogg? :)

2009-06-21 @ 17:58:41
Postat av: Stolt Läsare.

Hej jag älskar din blogg Ö.ö xD

Jo, jag undrar om du har några kompisar som bor i andra länder? 8)

2009-06-21 @ 18:03:02
Postat av: sofia

Jag ska fråga 8'>



okej, ah.. eh, hur mår du?

näe, alltså nu seriösa frågor.



1. hur gammal är du?

2. när började du blogga?

3. vad har du för stil nu? :3

2009-06-21 @ 18:03:16
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0