Nyappy, I'm soooo Happy ^^

HEJ GLADA BAGARE 8D
I'm over the top today, Jag har fått min efterlängtade tidning, Scawaii!
Jag kommer lägga in lite dåliga bilder på tidning och min fina överaskning( ! ) eftersom jag fick använda mobilen och inte kameran , den hade somsagt blixt.
Jag är även soo Nyappy eftersom imorgon ska jag färga mitt hår ! mitt i stressen, Jag ska faktiskt åka till paris vilket kommer bli så kul ! <3 Jag har olika förslag till min frisör, men jag vet inte vilket jag ska ta, så ni får väll se resultatet imorgon eller dagen efter :) Och jag är faktiskt väldigt suprisad för att jag har likadana kläder som vissa japaner ( har sett kläder som hänger i min garderob i japanska magasin )


  Min tidning, och två halva fötter ^w^



  Lite suddiga bilder från tidningen !




 MIn suprise, en assnygg Minihandbag * typ * Och för er som undrar vad
som står på stjärnan står det egoist! från Scawaiis egoist kampanj 8D



Huugs <3 .

Kommentarer
Postat av: suki

var kan man köpa dom där tidningarna?? *o*

2009-07-21 @ 22:06:51
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0