ojeh.

Jo idag har jag varit på en träff med Tjabo. Emma och Rulle vad också där ^^ Det var några tävlingar och Tjabo vann ett mega ben och en leksak ==w== Och Rulle en boll, GRATIS VOVVAR! Wiuu, mjaoo (^w^)
Och snart ska jag på pizzakväll med laget :) mums ^^
I sommarlovspresent fick jag en ny japansk modetidning av mamma, inte någon av mina favoriter för dom fanns inte men den här kommer att bli bra ändå! tack mamma o pappa <3 :D
Ny tröja också, och några jeans och ett linne, men vet inte med jeansen dom var lite stora x((


 PINK POWEER! <3 ^^



Och jag hittade ett gulligt armband hos min kompis ^^


Huugs, och köp pizza o tänk på mig! ^^ <3

Kommentarer
Postat av: hanna

snygg outfit!

2009-06-16 @ 17:29:33
URL: http://iingetknussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0