It's raining yamanbas*

Tipsa om klubbar och roliga ställen att hänga på, vi kanske ses där ? :) 



Yamanba är en stil i japan som jag bara älskar!
Jag blir ofta paff när jag ser nya stilar i japan, och den här bara fastnade jag för, kanske man skulle prova själv? ungdomarnas  fantasi i japan är nästan oändlig.
Här kommer bilder på stilen yamanba:








Mer bilder kommer! :D


Huugs på er och ha en härlig söndag! <3







                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Theres

så söta! <3

2009-05-10 @ 17:55:26
Postat av: Melisa

Söta, min blogg är:

dtwiiind.blogspot.com Jag heter dtwiiind i gmu:)

2009-05-10 @ 20:51:53
URL: http://dilaanisme.blogsot.com
Postat av: Cutes svar:

Haha, jag vet :) <3

2009-05-12 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0