~ yeah. currcurr p+k = don't give a damn (: ~

helluw :33


Note : kommer sakna emma D: <3

 asså omg. det här är videos med några killar i min klass shiet. dom är ju helt cp xD. dom håller på så hära på rasterna med. sök på youtube så hittar ni mer o_o
okej jag tycker inte dom är kul eller speciellt bra på att filma men. tänka visa min klass bättre o_o..
OBS : kolla på båda. ja ä med på ena (: <3




åh på denna nedan för alltså. jag kommer in på 1:28 i kanten >8D kolla på meej :'D
hihi. sen äre kul när lina kastar väskan i isacs huvud :D



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


an jackas guy name Izac. sök på det på yt. det är dom igen men alltså o-O han kan inte engelska .

okej. detta vart ett cp inlägg.

hihi.
  ps : jag vet att vi är små. D:
HEJDÅ 8D <3

huuuugs.



//KYON.

Kommentarer
Postat av: Miwako

hehe tack 8> <3

2009-10-15 @ 20:17:10
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/
Postat av: lina.

haha , jag kastade väskan bäst ju.

han snubblade på den ! ^^

2009-10-18 @ 13:13:25

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0