Let go !

Hej !

[ Note : nu är ja jävligt arg på min data. så jag kanske verkar lite vresig o skriver kort ]

Jag har bestämmt att jag ska fixa lite grejer till naglstyling.
jag har velat styla naglarna sen jag var mindre.
och nu hade jag tänkt prova !

[ Lösnaaglar , späännande ^^ ]

ska även kolla på lite löshår och nya kläder. åh vad kul ! haha.
ska fixa texten när datan slutar dampa !

Note : vet inte vad sm hände med videon haha. somsagt min dator vill inte som jag vill.

                                                    

                                                                      Grymt bra sång ! blir nästan tårögd :'c


                                                                                        SEYA C:

                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0