tillbaka och utvilad ! -

hej.



länge sen jag bloggade. det kändes så jobbigt ett tag när jag hade saker att göra och behövde klämma in ett inlägg i bloggen varje dag också. det tog även lång tid för mig att skriva inläggen hade inget att göra på dagarna så det mesta blev tråkigt på något sätt. tyckte jag åtminstone.

Men nu saknar jag bloggen lite och kanske ska börja blogga lite ibland. men först måste jag hitta något att blogga om
som jag tror folk gillar.
vissa sa att det blev lite för mycket japan men det är ju liksom en stor del av mig så det får ni leva med ^^

Bloggen görs om på nytt :

* Ska göra lite intressantare inlägg.
* Ta mer bilder på vad som händer. ( ni får leva med mobilkamera ibland. )
~btw. det är så jävla varmt här att jag dör. nej men det är så klibbigt just nu att det ända man kan göra är att ligga och lata sig framför poolen. haha -

* nu har jag blivit mer fokuserad på min stil.
( jag har ju alltid gillat gyaru. så jag har tänkt bli mer inspirerad av deras stil nu. så coolt! )

~~~

Idag kom jag hem från en veckas semster på västkusten . snacka om skönt. att inte BEHÖVA
göra någonting ,
( jag är inte arg haha )

But now im back in the game.

seya ❤ -

Kommentarer
Postat av: Ichigo MeowMeow. owo

Waah, din header!! 833 Katten från Totoro! 8D Jättesöt. ;_; <3

Sv: Haha, ja hon är gullig och bilden. x3

& Tack detsamma. :3

2010-07-13 @ 19:13:32
URL: http://rainbowdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Do you have a name ? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0